- Met een 9,2 beoordeeld!
- Achteraf betalen mogelijk
- Ruilen of retourneren geen probleem
Over Bennett
Toon meer
De meeste boten zijn ontworpen om bij een gegeven snelheid te planeren. Echter als het gewicht van de boot toeneemt, b.v. door extra passagiers, brandstof of andere factoren, dan heeft de spiegel de neiging om in het water te trekken, daardoor een ongetrimde inefficiënte vaarconditie creërend. (Als de boot met kracht vooruit gaat, ontstaat een wal van water.) In deze positie, met de boeg omhoog, is het uitzicht slecht en dus gevaarlijk, bovendien neemt de snelheid af en het brandstofverbruik toe.
Als de trimplaat omlaag wordt gebracht, wordt de waterstroom als het ware omlaag gedrukt, waardoor een opwaartse druk wordt verkregen.
De spiegel komt omhoog als resultaat van de opwaartse druk op de trimplaat.
Betere prestaties: hogere snelheid, vermindert het slaan van de boot, corrigeert slagzij, elimineert schommelen.
Efficiency: vermindert brandstof verbruik, verlaagt toerental van de motor.
Veiligheid: verbetert het uitzicht, vermindert boeg- en hekgolf, verbetert manoeuvreerbaarheid en verhoogt het vaarcomfort.
Vele factoren bepalen de keuze van de BENNETT trimvlakken. De navolgende aanbevelingen zijn gebaseerd op gemiddelde waarden en kunnen variëren afhankelijk van motorvermogen, gewicht en vorm van de boot.
Een elektro-hydraulische pomp, 24 volt, twee hydraulische cilinders (of 4 vanaf maat 120x30
cm), aansluitdelen en hydraulische leiding en dashboardschakelaar, samen met twee roestvaststalen trimplaten met aansluitmateriaal.
Toon meer
Toon meer
Toon meer